VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

onsdag 22 juni 2011

PIZZAFEJS .....

Alltså jag blir galen!!!
Har sedan en tid tillbaka haft duktiga problem med finnar eller acne eller vad det nu kan vara... Tycker själv mest att det liknar/känns som innebrännare/bölder i ansiktet. Hur som helst så är dom lokaliserade mestadels runt munnen/på hakan. Och det är så jäkla irriterande!!! Grrrr...
Har provat tre-stegs-rengöring, dvs. Skrubbtvätt - ansiktsvatten - återfuktande kräm (speciellt för problemhy)... UTAN RESULTAT!!!
Gick över till att prova acnemedel... UTAN RESULTAT!!!
What`s next liksom!!!???
Tror i och för sig personligen att det har att göra med nåt hormonellt i kroppen. Då det bröt ut i samband med att jag fick en massa andra (hormonrelaterade) problem. Men vad gör man i så fall!? Finns det preparat för det? Förmodar att man måste gå till läkare då!?
ÄR DESPERAT EFTER TIPS OCH RÅD!!!


Är lite komiskt det där när man i vuxen ålder ska gå och köpa medel mot acne och så står det för behandling av UNGDOMSFINNAR på paketen. Hahahaha...
Har varit totalt förskonad från allt sånt tidigare i livet. Hade inte en finne som ungdom!!!
MEN NU... Nu se man ut som värsta pizzafejset :(

Betyder det då... ATT JAG LEVER MITT LIV BAKLÄNGES!!!!!????? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar