VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

söndag 12 juni 2011

Goda grannar...

Igår kom mamma hit på en liten visit. Jag bjöd på middag; lax, nypotatis, gräddfil och gräslök... Mumma!
När vi hade ätit och mamma åkt hem, så ringde min kära granne och vän, Camilla och undrade om jag ville komma över på ett glas vin. Sagt och gjort... Vi gick dit hela familjen. Våra barn umgås ju med varandra. Så det blir perfekt att träffas allihopa! :)
Blev en del vin och karaokesång :) Skitskoj!
Micke gick hem lite tidigare med våra två minsta, för dom blev trötta. Och när jag väl skulle gå hem, framåt halv ett-snåret (!), blev det bestämt att mina stora killar skulle sova över där.
Idag vaknade man och mådde lite sisådär ;) Men det rättade snabbt till sig! Camilla hade också huvudvärk idag (konstigt, undrar varför!?) ;) Men det kurerade vi med kaffe och snicksnack i förmiddags!
Har varit ännu en dag med fint väder (dock lite svalare). Så barnen har varit mestadels ute.
Blev lite slöefasoner när Micke kom hem! Jag hade inte planerat nån middag. Så jag skickade iväg honom att köpa pizza till oss. Ibland får man fuska lite ;)
Kvällen har jag spenderat med att klippa Leo och Kevin. Så nu ser dom respektabla ut igen!
Imorgon är det sista riktiga skoldagen. Och på tisdag skolavslutning. Jisses!
Ska faktiskt bli skönt att slippa ställa klockan på ringning om mornarna! ;) Mysa och bara ta dagen som den kommer. Göra vad man känner för!!! Ska njuta ordentligt av denna sommaren, med barnen. Har ju haft många HELA somrar med dom. Men detta lär väl bli den sista!? Till hösten är det dags för mig att ta itu med mitt! Men som sagt, fram till dess så är det bara att njuta av lyxen!!! <3

Nu kallar sängen!
Over and out . . .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar