VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

söndag 26 juni 2011

Mys med vännen min .....

Igår kom ju min vän Bea hem efter en vecka i Turkiet, med sin familj. Hon hann nog inte mer än innanför dörren innan hon ringde mig ;) Så vi snackade ett bra tag! Idag kom hon hit och vi lagade middag, åt, drack lite vin, tjötade och tittade på semesterbilderna. Så mysigt!!!
Var ett bra tag sedan vi träffades så vi hade en hel del catching up to do ;)
Fick en jättefin GUCCI väska i present av henne! <3


Fick dessutom höra en glädjande nyhet...
Marcus hade friat till Bea nere i Turkiet. Dom har ju som sagt varit gifta med varann och ser väl sig själv som gifta trots att dom inte längre är det. Men nu ska väl snart ordningen vara återställd ;)
Sååå glad för deras skull!!!
Älskar er mina fina vänner och önskar er verkligen ALL lycka!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar