VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

söndag 22 januari 2012

SKÖNA SÖNDAG . . .

En soft dag!
Dagen började som vanligt... en balja kaffe och datorhäng innan jag fick ett ryck och började röja. Har inte pallat göra mycket här hemma, den sista tiden och det syns ;)
Sen så umgicks jag med barnen och vi slöfsa i oss överbliven pizza från igår.
Efter det var det dags att väcka "3-skiftaren" så jag och Kevin kunde bege oss till Väla på jackjakt... Hittade tyvärr inte den jackan som stod högst upp på önskelistan. Men fick dock tag på en snygging från Mc Kinley som sonen blev nöjd över! :)


690:- på Intersport (nypris 1200:-) *glad*


När vi var klara med inköpet gick sonen hem och jag flanerade rundor en stund för mig själv i väntan på att möta upp lillasyster. När hon kom hade hon Leo med sig (som varit hos mormor hela helgen). När han såg mig sprang han fram till mig och kastade sig i min famn. *älskar* Då blir man varm i hjärtat kan jag säga <3
Blev en runda inom BR med prinsen för lite Lego-shopping ;)

Väl hemma så blev det till att göra middag... Kotletter, pommes & sås. Som vi även bjöd mamma och Tanja på. Många vid bordet... det är kärlek det <3 MYS!

I förmiddags snöade det förresten! Men det är så blött på marken redan och regnar gör det. Samt att det är alltid plusgrader under dagarna, så det ligger ju aldrig kvar! Däremot fryser det på sen och blir svinhalt :( Vi mer eller mindre halkade hem från väla!
Jag tycker synd om alla som måste ut på vägarna, inklusive min egen sambo som körde moppe (!) till jobb nu ikväll!




Nä, nu är det nog dags att krypa till kojs.
Måndag imorgon! Ny vecka - nya tag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar