VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

lördag 21 januari 2012

GÅRDAGENS INLÄGG . . .

Försökte skriva/posta ett inlägg igår kväll. Men allt bara knasa :/ Så nu kommer det här istället...

Har varit lite bloggtorka de sista dagarna :P
Veckan har mest gått åt till att försöka hantera en extrem trötthet... Fattar inte vad det är med mig!!??
Samt många, långa funderingar över livets alla små konstigheter!

Lilla dottern har haft en tuff vecka! Tandhygienist- samt tandläkarbesök och ett besök hos BVC (det sista!) för vaccinering. Men hon har varit sååå duktig överallt. *stolt mamma*
Så igår tyckte jag att hon förtjänade nåt extra :) Det blev en tripp till Väla med shopping och fika!
Riktigt tjejmys <3

 Hittade denna underbara lilla pälskappa på H&M.
160:- på REA :D

Sen hittade Engla en prinsesskrona hon bara måååste ha ;)


Eftermiddagen spenderades först med mamma som kom på besök! Och sen kom även min fiiina vän Bea. Hon hade med sig leksaker och pyssel/ritböcker till barnen <3 Så snällt!

Mamma tog med sig Leo och Kevin hem. Kenny försvann hem till sin kompis för datalan och övernattning. Sen var huset ganska tomt!
Innan M skulle köra till jobb åt vi varsin god plankstek. MUMS!!!

Tänk att vi har en restaurang här i vår lilla håla där man kan ta hem planka ifrån *Lyxigt*


Sen var det bara jag och lilla dottern kvar här hemma! Det blev en stillsam och mysig tv-kväll med lite godis för oss. Innan vi kröp ner i sängen för att sova gott!!! <3

Min lilla snäcka <3
Stucken i armen och lite röd runt om :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar