VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

måndag 9 januari 2012

SISTA DAGEN PÅ JULLOVET . . .

Precis lagt barnen... ska bli kul och se hur det går för dem att somna!?
Har blivit många, långa kvällar tillika sovmornar nu, hela lovet, så vi är milt sagt ur balans hela familjen! Hoppas det rättar till sig snabbt!

Har tränat idag! Cyklade dryga milen. Sen så körde jag övningar med gummibanden. PUST! säger jag bara! Men skam den som ger sig!!!
Bara att ta nya tag! Men det är allt lite jobbigt när man inte gjort det på ett tag ;)
Blev dessutom en promenad upp till coop för att handla. Fick dock skjuts hem av svärmor!
Idag gjorde M en köttgryta (Gulasch) till middag, till sig och barnen. Jag åt fullkornsbulgur med frästa grönsaker (zucchini, paprika, purjolök och svamp) och lite tacofärs, som var över sen helgen. Det är sååå jäkla gott!

Fick klippt Leo idag också. Så nu är alla mina killar nyfrillade och fina <3

Nu blir det en liten stunds slappe i soffan med en kopp grönt te. Sen så får väl även jag försöka mig på att somna... NATTI!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar