VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

torsdag 12 januari 2012

DET VAR VÄL SJÄLVE . . .

F-N!!!
Nu blir det ett gnälligt inlägg men alltså seriöst... VÄDRET!!!
Är sååå jäkla less på detta stormande OCH regnande nu!!! Det är för sören januari. Men tittar man ut skulle man kunna tro det är vilken kass höstdag som helst! :/
Inte konstigt så många, inklusive jag själv, mår piss!
Man kommer alldeles för sällan ut om dörrarna. Det är mer eller mindre bara när man är så illa tvungen. För vem vill gå ut i detta väder!? T.o.m ungarna drar sig numera för att gå ut. Och det ska ganska mycket till innan det sker!
Det är så vattensjukt på flera ställen här runt omkring... så man tror att dom anlagt små sjöar lite här och var i naturen. Sjukt ju!!!
Nog om detta! Var tvungen att spy av mig lite ;)

Ännu en ganska händelsefattig dag till ända snart! Disk, plock och middagsbestyr... mer intressant än så blev det inte ;) Dagens middag till barnen bestod av Kassler, "chipspommes", limeaioli och sallad. Till mig detsamma minus pommesen och aiolin då då ;) hahaha...

 Min tallrik till vänster :P

Nu är småttingarna i säng, efter sagoläsning. Har hjälpt Kenny med lite läxor och snart ska jag kolla in den nya serien på tv 3: Revenge


Hoppas den är nåt!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar