VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

tisdag 3 januari 2012

JULEN UTSTÄDAD . . .

... och det var inte en dag för tidigt!!!
Så skönt att få bort allt pynt, gardiner och julgranen. Tog tom ner alla ljusstakar/stjärnor. De brukar jag i annat fall behålla i alla fall januari ut. Men nej, allt skulle bara bort bort bort!!!



Fick hem alla mina älsklingar idag. Så nu är det livat i holken igen... Precis som det ska vara ;) <3

Har haft en mysig kväll tillsammans. Vi har spelat spel och skrattat massor :D
När vi åt kvällsmat så rök Leo`s andra lösa tand! Han tappade ju sin första tand i förra veckan, när han var hemma hos sin gudmor. Så nu får vi väl se om tandfen hittar hit här också!? ;)

Dom två små är i säng och dit tänkte jag snart skicka dom stora också. Tätt följt av mig själv!
Måste börja vända tillbaks dygnet nu. För vips är det skoldags igen... vilket innebär tidiga mornar.
Har blivit lite väl sent här om kvällarna/nätterna + att alla, tom Leo har sovit länge. Kan vara skönt iofs. Men det brukar ställa till det och det tar som sagt lite tid att vänja sig tillbaka. Så imorgon bitti ringer klockan vid 9-tiden. Mjukstart ;)


Natti gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar