VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

tisdag 10 januari 2012

HUNGRIG . . .


Sitter här och tycker lite synd om mig själv ;)
Jobbigt att vara hungrig! "Men ska man bli fin får man lida pin!!!"
Åt ändå precis en grovmacka med rökt skinka och massor av paprikaringar. Stillade lite!
Annars har det blivit fil med skivad banan och linfrö till lunch och fisk i folièpaket med tomat, purjolök, dill, persilja och citronsaft, till middag. Till det åt jag kokt blomkål medan resten av familjen fick potatis och smörsås. Har t.o.m lyckats få i mig två frukter idag *kors i taket* Ett äpple och en kiwi.

Första dagen tillbaks till fsk/skola för barnen har gått bra! Dom var nöjda och glada att återse sina kompisar och så!
Gårdagen slutade ju med att jag fick ta in både Leo och Engla till mig. Dom somnade bara inte!!! Trots detta fick jag upp alla barnen relativt smidigt i morse.
Ikväll däremot somnade Leo som en klubbad säl. Engla hade lite svårare. Men hon somnade ändå gott efter en stund!

Sjätte dagen på rad med jobbig huvudvärk tar också ut sin rätt! Mår ganska kymigt hela tiden och är sååå trött. Tog ett bad ikväll igen och gjorde en ansiktsmask. Skönt sätt att relaxa! Har himla svårt för att slappna av. Men måste lära mig, då det behövs så väl emellanåt!

Har suttit ett par timmar nu och läst ikapp lite bloggar. Kul! :D
Tar sin lilla tid när man följer så många!

Ska göra mig en kopp grönt te och krypa upp i soffan en stund, innan det är dags att gå till sängs!

SOV SÅ GOTT ALLESAMMANS! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar