VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

måndag 2 januari 2012

LUGN START PÅ NYA ÅRET . . .

Firade ju nyår tillsammans med barnen och mamma, hemma hos mormor. Var en lugn och totalt opretentiös afton. Vilket var ganska skönt faktiskt!
Avslutades dock lite livligare för min del då jag åkte hem till syrran och Stoffe ett par timmar, där det var feeest :P
Sedan dess har barnen stannat hos mamma. Hade iofs Kenny med mig hem igår. Vi bullade upp oss i vars en soffa med vars en dator, tände ljus och dukade fram läsk och godis ;) Så mysigt!
Men idag åkte han hem till moster Tanja. Mamma lämnade även Leo och Engla hos henne. Så där spenderar barnen nu natten.
Jag och M har inte gjort många knop här idag ;) Bara varit och njutit av tystnaden! Dock blir det lite väl tyst kan jag tycka ;)
Imorgon ska i alla fall julen städas ut... Ska bli så skönt! Känns som en befrielse när det är gjort!!!
Vill bara blicka framåt nu och lägga 2011 bakom mig!

Lite bilder från nyår...

Hos mormor:








Hos syster:







Nu ska jag slänga mig i soffan framför tv:n och syyynda ;) Ska äta chips och dip :P
Sen är det minsann bara att inse att helgerna är över... tid att ta tag i saker och ting igen!
NO MERCY!!!

Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar