VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

onsdag 11 januari 2012

SAKTA MEN SÄKERT TILLBAKS TILL RUTINERNA . . .

I morse var barnen mer svårväckta! Och ikväll var det Engla som somnade snabbt. Men inte Leo! Ja ja, det rättar väl till sig!? Skönt att komma upp på morgnarna i alla fall, tycker jag! Får liksom ett bättre flow genom hela dagen. Mår bäst då!
Men *suck* vad trött man är!!!

Märks att vardagen är tillbaka... hahaha...
Har fått post här varje dag nu med bokade tider... Tre tandhygienistbesök, ett tandläkarebesök och en bokad tid till BVC för vaccination... Allt inom loppet av två veckor!!!
Men men... då vet VI vad VI har att göra ;)

Efter att jag hämtat Engla på förskolan idag så gick vi upp en runda på Väla och kikade i lite butiker. Samt att jag hämtade ett paket från H&M. Beställde lite innan jul från deras rea. Passade bl.a på att hamstra lite billiga ytterkläder. Man får inte vara dum ;) Blev en parkas och en skinnjacka till Leo och ett fleecefodrat gummiställ till Engla.

Dagen har i övrigt varit lugn!
Leo och Kenny har varit hos sina kompisar (ett brödrapar) och Kevin han ränner ut och in dagarna i ända... tonåring som han är :P
Så jag och lilla sessan har mest glidit rundor och softat här idag <3

Till middag blev det korv och potatismos till ungarna. Medan jag åt en tonfisksallad med avokado och ananas :) Gott!


Nu är det bedtime!
Så sov så gott allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar