VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

lördag 15 december 2012

LYCKLIGT LOTTAD . . .


Just nu händer det så mycket här i vår värld...
På hemmaplan bråkas det om pepparkaksgubbar och scener i Disneys tecknade filmer m.m
Alla har sin syn på saken! Även jag... men tänker inte ge mig in i nån vidare diskussion! Jag vet vad jag tycker och tänker och det står jag för!!! Vill nån veta... så får ni fråga ;)
Tycker bara det är oerhört tragiskt att lägga så mycket tid och energi på trams. När det finns mycket viktigare saker som hade behövt våra resurser!!!




Sen så läser man om gårdagens tragedi i USA. Så fruktansvärt hemskt att det helt saknas ord!!!
Lider nåt oerhört med alla dom som mist sina barn eller andra närstående.
Vart är vi på väg egentligen!!??

Läser och hör också om många som är sjuka och har det svårt på olika sätt och vis! Dock ingen närstående till mig! Men ändå i min närhet, så man blir ju naturligtvis ledsen och berörd!
Cancern är ett monster som ställer till det nåt hemskt och som så många gånger kräver liv.
Tänker på alla er som är drabbade och skickar er varsin STOR KÄRLEKSFYLLD STYRKEKRAM <3

Här hemma går jag och oroar mig inför jul. Hur vi ska klara allt rent ekonomiskt!?
Har dom senaste månaderna haft det riktigt tufft...
Och så skäms jag när man tänker på att det finns så många andra som har det mycket värre, mycket svårare!!!
Jag är dock bara människa ... Jag lever mitt liv och oroas av stort och smått. Precis som alla andra!
Men innerst inne så vet jag att allt ordnar sig...
FÖR JAG ÄR LYCKLIGT LOTTAD!!!
Jag har min hälsa, jag har tak över huvudet och mat på bordet. Och framför allt har jag min familj, älskad sambo och fyra barn. Föräldrar, syskon vänner och bekanta.
SÅ JAG ÄR LYCKLIGT LOTTAD!!!

FÖR JAG HAR DET SOM BETYDER MEST I HELA VÄRLDEN!!! <3<3<3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar