VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

onsdag 26 december 2012

EN ANNAN DAG . . .


Annandag jul... nästan lika slapp som igår ;)

Gubben jobbar och jag sitter här för mig själv och har lite mammamys <3




Fick besök av grannen och vännen Camilla idag. Hennes son var här och lekte med min son. Och helt plötsligt dök även hon upp, med en Bag-in-box med en slunt vin kvar i. Hahaha... Så vi delade på det, blev vars ett glas och så babblade vi bort ett par timmar. Det var riktigt roligt! Längesedan vi träffades!
Efter det gräddade jag pannkakor till dom små, som är måttligt trötta på julmat vid det här laget...
Sen blev det dusch för dom och lite soff-mys. Vi har klarat av både Toy story 3 och Jakten på den försvunna skatten, som visats på tv idag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar