VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

söndag 23 december 2012

FJÄRDE ADVENT, LILLEJULAFTON, DAN FÖRE DOPPARE DAN, UPPESITTARKVÄLL . . .


Har varit några intensiva dagar med klappjakt och julmatsinköp. Och inte att förglömma köp av julgran som dom små barnen klätt så fint! Men i fredags var vi äntligen klara. Och då åkte jag på värsta migränattacken! Förmodligen kom det när alla spänningar släppte!?
Har inte haft nåt migränanfall på länge. Det var nästan så jag glömt hur jävligt det är! Inget man ens önskar sin värste fiende!
Igår tog jag det därför väldigt lugnt! Det blev inte många knop gjorda! Blev tom pizza till middag när mannen kom hem från jobb. Orkade helt enkelt inte med!
Idag har vi däremot inte legat på latsidan! Jag har plockat och städat här. Micke tog en liten shopingrunda med dom stora grabbarna efter jobb. Naturligtvis glömmer man alltid något ;)
Sen så har vi griljerat skinkan. Jag har gjort köttbullar med julmust och gubben ris a la malta. Sen blev det lite provsmakning och plockmatsmys!
Nu är klockan tjugo i elva och jag är sååå trött! Blir nog så att jag bäddar ner mig i sängen alldeles strax. Lär inte få sova så länge i morgon! Har förmodligen några barn här som lär vara nällade att komma upp och komma igång med julaftons firandet så fort som möjligt!
Har heller inte tid att ligga på latsidan ;) Eftersom vi ska fira jul här hemma (med mamma, mormor och syster med sambo), så är där en del att stå i.
Ser fram emot en mysig, avkopplande julafton! Och önskar alla andra detsamma!!!
GOD JUL!!! <3



 



3 kommentarer:

  1. Ha nu en riktigt mysig jul med familjen!
    God Jul! Kram! <3

    SvaraRadera
  2. Tack snälla rara ni, @Ann-Sofie, @ankungar! Hoppas ni själv hade en fin julafton och god fortsättning på er!!! KRAM <3

    SvaraRadera