VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

söndag 9 december 2012

FEJ, PYNT OCH BAK . . .


... det är vad denna helgen handlat om!
Och så snö... SNÖ i MASSOR!!!

Började städa och julpynta här i fredags. Det vill säga ända tills jag drämde i min tå så illa att den blev lila/blå. Aj aj aj...
Fick fortsätta lite försiktigt under lördagen. Men sjutton vad ont det gjorde! :(
Hade besök av världens bästa Bea <3 både på fredagen och lördagen! Vi tjötade iväg några timmar som bara vänner kan! Mysigt! <3
Bak blev det också. Både fredag, lördag och söndag ;)
I fredags; kärleksmums. På lördagen; Lussebullar. Och idag, söndag; mjuk pepparkaka.

I fredags tittade vi på finalen av X-factor och AWA vann ju så klart!!! Men det har jag sagt sedan jag såg henne första gången ;) Riktigt duktig och supercharmig tjej!

En riktigt härlig hemmahelg har vi med andra ord haft!

I morse drog det in en riktig snöstorm över skåne. Och det snöade oavbrutet ända tills eftermiddagen. Vilket gav en dryg decimeter snö. Så nu är det verkligen ett vitt landskap man tittar ut över från fönstret :)






Hoppas alla haft en fin andra advent!?
Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Hoppas din tå läker bra. Förstår att det gjorde ont.
    Ni har fått mycket gjort under helgen, så mysigt och kul att baka. Det gjorde vi också. Mums!
    Ha det så bra!
    Kram! <3

    SvaraRadera
  2. Tossen har blivit bättre! Inte lika färgglad längre ;) Men fortfarande lite öm.
    Ja, vi fick gjort en del ändå! Och nybakat tackar man ju inte nej till ;)
    Vad bakade ni!?
    Ha det bra du med vännen!
    Kram <3

    SvaraRadera