VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

måndag 3 december 2012

DECEMBER . . .



Jaha, då var det december! Tiden springer iväg!!!

Blev inget inlägg igår för vi var utan internet under en stor del av kvällen.
Inga bilder att visa har jag heller för kamerabatteriet är urladdat och står just nu på återhämtning ;)
Ska försöka mig på att blogga ikväll igen!

Ny vecka som sagt!
Barnen är i skolan. Rejält påpälsade!!! NU är det kallt alltså! Och snön som kom i helgen ligger snällt kvar! :)
Kevin är iväg på utflykt med klassen idag. Dom ska till Lund och bl.a titta på tekniska högskolan. Sedan blir det rundvandring i de centrala delarna samt lunch.
Mannen ligger och sussar gott. Har intensiv övergång idag. Vilket innebär att han kom hem kl. åtta i morse efter nattskiftet och ska upp igen vid halv ett/ett-tiden för att bege sig till eftermiddagsskiftet. Orka alltså! ;)
Och jag, jag sitter här och bälar kaffe med raggsockor och filt. Samt läser ikapp mig på favvobloggarna!





HA EN FINFIN DAG ALLESAMMANS!!! <3

2 kommentarer:

  1. Så ni har riktigt kallt hos er också? Ja usch, riktigt så här kallt behöver det inte vara. Typ 4-5 minusgrader tycker jag är lagom. Fina ord, de tar jag till mig. Ha en skön dag vännen. Kraaaam! <3

    SvaraRadera
  2. Ja, riktigt kallt i våra mått mätt, här i skåne ;) hahaha...
    Vi har ju ganska fuktig och rå kyla. Så det räcker med några minus för att det ska kännas riktigt kallt!
    Ha en fin dag du med! Kram <3

    SvaraRadera