VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

söndag 30 september 2012

VICKS VAPORUB . . .


Is da shit!!!



Har precis suttit och andats in ångorna från Vicks blandat med hett vatten. Rensar väldigt bra! Men tvivlar ändå på att det kommer ta bort min förkylning! :(
Är så trött på denna skiten nu!
Drygt fyra veckor har gått och jag mår så kass! Ingen ork kvar!!! Det tar på krafterna med en så dryg förkylning!

Har i alla fall haft en bra helg! Småbarnsfria har vi varit. Bara behövt tänka på mig själv och kunnat sova länge om morgnarna. Skönt och välbehövligt!

Har lyckats måla om köket nu också! Vitt och fräscht! Lite trist egentligen. Men bättre än den hemska gröna färgen vi hade!
Så nu har vi så gott som, helt och hållet, eliminerat min färglada period i livet ;) *Fniss*







Nä, men grunden i vårt hem går ju i vitt/grått/svart-skalan. Sen så får man försöka piffa till det lite här och var med några färgklickar! I textilier och dekorationer bl.a. Dock inte på några väggar :P


Nu tar jag min huvudvärk och bäddar ner mig i sängen... och håller tummarna för att jag vaknar upp förkylningsFRI och kry imorgon bitti!

1 kommentar:

  1. Men vännen då, att du aldrig får bli frisk stackare. Hoppas verkligen bacilluskerna ger sig snart. Du behöver få krafterna tillbaka nu. Vad roligt att måla om därhemma. Jag vill också, men pengarna finns inte just nu. Har fortfarande inte fått någon a-kassa än, så det är skralt i kassan. Krya på dig. Många varma kramar!

    SvaraRadera