VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

onsdag 12 september 2012

VA DÅLIG . . .


... jag är på att uppdatera!!!

Tiden springer iväg så fort, så fort...
Veckorna går i ett rasande tempo! Och jag hinner inte riktigt med! ;)
Har dessutom spenderat de senaste två veckorna med att snörvla och hosta. Inte länge barnen hann gå i skolan innan dom drog hem förkylning!

Hallen är i alla fall ommålad nu! WOW! vilken skillnad!
Från mörk petrolblå till vit och fräsch. Sååå nöjd!
Nu är bara min stora fråga! Ska jag behålla hallmöblerna som dom är, antikbetsad furu, eller ska jag måla dom vita också!?
Ett jäkla jobb bara! Orkar man!?
Det är två hatthyllor, en skobänk, en byrå och en kista, vi pratar om!
Ja, ja, vi får väl se hur det blir!

Vardagsrummet är åter igen, ommöblerat. Vad skulle jag ändra för!? Det var ju så bra som det var!!! ;) Men så tillkom ju vår gamla bokhylla och det ställde till problem!
Hur som helst blev det jättebra och trivsamt nu! :)

Senaste veckan har bjudit på minst sagt omväxlande väder!
Ena dagen är det härlig förhöst med strålande sol och nätta 20 graders värme. Nästa är det bara 10 grader med regn och värsta blåsten.
Idag är det i alla fall en sån där härlig dag! Så jag funderade nästan på att ta en promenad innan det är dags att hämta barnen. Skönt med lite sol på näsan <3


Fick förresten härlig post i början på veckan...


Några utav höstens härliga print från MOLO!


Och så här fin är lilla sessan idag...


<3


2 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Vad kul att göra om hemma. Hoppas vår ork återkommer och framför allt att pengarna infinner sig också.
    Jag vill berätta att jag har avaktiverat mitt konto på Fejjan. Är så trött på det och en del folk så istället för att ödsla en massa energi så tog jag bort mig själv istället. En välbehövlig paus. Jag har istället tagit upp mitt bloggskrivande igen och har skapat en ny blogg. Du får gärna kika in och läsa: http://annsofiesoderbergh.wordpress.com/

    Sköt om dig nu vännen och hoppas ni har kryat på er nu.
    Många kramar!
    Ann-Sofie Söderbergh

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Åh, va trist! Kommer sakna dig massor!!!
    Men förstår dig samtidigt!
    Lovar följa din nya blogg!
    Hoppas vi kan hitta nya sätt att hålla kontakten!?
    KRAAAM <3<3<3

    SvaraRadera