VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

tisdag 25 september 2012

NÖRDARNAS PARADIS . . .


Alltså jag måste bara slänga in en bild på min, inte så liiite, stolta son ;)
Så här nöjd och glad var han sent i går kväll, när han varit uppe på Gamestop Väla och hämtat ut sitt helt nysläppta, rykande färska, WOW-spel, Mists of Pandaria.
Fick lite roliga extragrejer till också som pricken över i:et, en plansch och en t-shirt bl.a.

Jag bor alltså i ett totalt helfrälst World of warcraft-hem!!!
Eller rättare sagt, det har varit det! Har faktiskt mattats av en del...
Får väl se vad som händer nu iom den nya expansionen släppts...
MEN jag är i alla fall i total minioritet i detta hemmet när det kommer till detta spel!
Medans alla andra älskar säger jag... UUUURK... ;) Men det är ju en annan femma ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar