VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

fredag 14 september 2012

KAAAGA TILL KAFFET . . .



Bjöd älskade sonen på igår kväll! :) <3

Har sagt det förr och säger det igen... Tycker det är så skoj att mina tonårspojkar tycker det är roligt att husera i köket!

Hela ena sockerkakan gick åt igår!
Och nu puttrar kaffet i kokaren. Så snart är det dags att hugga in på kaka nummer två ;)

Idag är det rena höstrusket igen! Brrrrr...
Regn och näst intill storm :(

Lillkillen Leo var hängig igår och åt inget på hela dagen! Somnade klockan sju! Vet inte när det hände senast!? Däremot vaknade han klockan två i natt och var sååå hungrig!
Inget att göra åt... Jag fick snällt trava ner i köket och bre smörgåsar och hälla upp ett glas mjölk.
Trött som en gnu! Kom ju inte i säng förrän halv ett!
Tyvärr kan jag ju inte säga detsamma om sonen!
Han rände sedan in och ut ur vårt sovrum resten av natten. Så mycket till sömn blev det inte!
Imorse tempade jag honom och voila... feber!
Vet inte vad som är på G men han är inte riktigt i form!

Nä, nu blir det gofika!
Sen är det väl dags att börja tänka på dagens middag.
Gourmetköket bjuder idag: Hel laxsida, tillagad i ugnen och till det serveras en krämig potatisgratäng.


TREVLIG HELG ALLA GOA! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar