VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

tisdag 18 september 2012

SKOLFOTOGRAFERING . . .


Idag var det dags för utvecklingssamtal med dom två stora grabbarna och deras respektive mentorer. Vilket jag lämpade över på far i huset, då jag tog alla fyra utav dessa samtal i våras ;)
Hur som helst gick det bra! :)
Barnen har fotats i skolan idag. Och efter utv.samtalen gick vi åter till skolan med alla fyra barnen för att ta individuella kort + syskonbilder.
Har faktiskt inte tagit individuella bilder på några år. Sedan dom införde att det skulle tas efter skoltid, har det helt enkelt inte blivit av!
Saknat det mycket dock! Känns som det hör till att ha en bild från varje skolår. Så i år när alla barnen går på samma skola så tyckte jag att vi skulle slå till. Krävdes dock lite övertalning av äldste sonen ;)
Hoppas nu det blir fina bilder!!! :)

Annars så har det väl inte hänt så mycket idag!
Jag och gubben har fixat och trixat lite här hemma, på hans sista lediga dag!
Tvättat, städat lite och fått upp lite mer grejer i hallen.

Nu är dom små i säng och jag ska ställa mig och grädda pannkakor till Leo som han ska ha med sig på morgondagens skolutflykt!

Så tack för mig...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar