VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

söndag 23 september 2012

REGNIG SÖNDAG . . .


Har precis kurat upp mig i soffan med liten dotter och resterna av lördagsgodiset ;)
Utanför bara regnar och regnar det...
Verkar inte vara nån ände på bedrövelsen!

Min treveckors förkylning har tagit en ny tur... TILL DET SÄMRE!!!
Så nu är min fråga...
Hur kan man bli förkyld när man redan är förkyld!!??

Ena sekunden är jag supertäppt i näsan, nästa bara rinner den!
Jag nyser säkert 100 ggr om dagen!
Och hostan ska vi inte prata om! Tror snart lungorna poppar ut...
För att inte tala om trött-och orkeslösheten som infinner sig iom en sån här långdragen förkylning... SUCK!

Hur som helst, så var äldste sonen gullig nog _efter en liten muta_ ;) att ta med lillebror till Busfabriken, där han idag är bjuden på kalas!


Förväntasfull grabb med paket till tjejen som bjudit honom på kalas! :)


Igår kväll blev det mysmiddag för fyra...



 


... då stora killarna var iväg på sitt håll!
Testade ett nytt, påhittat, recept med fläskfilè, bacon och sås gjord på bl.a Philadelphia vitlök/örter. Det blev smarrigt värre!

Nä, nu ska jag myspysa med dottern en stund och ta tillvara på lugnet här hemma!
Om ett par timmar är vi åter samlade allesammans! Och då blir det liv i luckan som vanligt!!! ;)


Önskar alla en skööön söndag!!! <3

3 kommentarer:

  1. Usch vilken otur du har vännen, att du blir förkyld igen. Du som dragits länge nog med det. Se nu till att vila och ta det lugnt så du kryar på dig och får krafterna tillbaka.
    Många kramar! <3

    SvaraRadera
  2. Tack söta rara du <3
    Ja, det tar verkligen ut sin rätt nu... så trött och orkeslös :( Riktigt drygt!!!
    Hoppas allt är bra med dig!?
    STOR KRAM <3

    SvaraRadera
  3. Ja tack allt är bara bra med mig. Det enda jobbiga nu är att a-kassan strular så med min ersättning, så jag har inte fått nån inkomst sedan juli då jag fick ett halvt studiemedel. Men kanske det kan ordna sig till slut, men det är tack vare att jag står på mig och håller på. Det tar energi dock. Men jag jobbar lite som tentavakt ibland och det är kul, då får jag komma ut och träffa folk och det gillar jag.
    Sköt om er nu! Kraaaam! <3

    SvaraRadera