VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

fredag 1 april 2011

STOLT MAMMA.....

 2005


Måste bara få skryta lite... för jag känner mig så stolt över mina stora grabbar!
Är i och för sig ALLTID stolt över alla mina fyra barn. Dom är glädjen i mitt liv... MITT ALLT!
Men igår var vi ju på utvecklingsamtal och killarna fick så fina vitsord... Dom är duktiga i skolan och dom har en väldigt god social kompetens (lärarnas ord). Jag vet att dom har det! Har alltid försökt föra över mina egna basala värdegrunder till barnen. Och lärt dom enkla saker som att vara öppna och utan fördomar. Att vara snälla, artiga och trevliga. Att veta vad som är rätt och fel. Och detta har dom verkligen tagit in!!!
Speciellt min största grabb, Kevin, fick mycket beröm, för att han verkligen gjort en helomvändning... Efter en ganska lång och tuff period i skolan, så har han (på egen hand) tagit tag i situationen och verkligen förstått hur viktig skolan är. Han har jobbat hårt vilket gett fina resultat. Han fick beröm av alla sina lärare och framför allt av sin mentor. Han är själv glad och stolt över sin prestation... vilket gör mig till en väldigt GLAD OCH STOLT MAMMA!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar