VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

onsdag 30 mars 2011

Mc Dreamy...

En halvtimme kvar till min date med Mc Dreamy... dvs en timmes Grey`s antomy på tv ;)

Vad har hänt sen sist då!?

Jo, i söndags stötte jag på en ÄKTA Mc Dreamy... IRL... Vi talar förstås om Danny Saucedo :D Precis när jag och Tanja anlände till konserthuset i hbg för E.M.D-konserten så stod mr. Saucedo ute i foajèn och pratade i telefon. Tanja var tvungen att besöka toaletten. Så där fick jag stå och vänta på henne två meter ifrån själva GODBITEN!!! Helt själva var vi också ;) hahahaha...
Spelningen var superbra! Killarna är riktigt duktiga live. Mycket humor på scen och man ser att dom verkligen gillar det dom gör! Trivs ihop och har skoj!
Jag är supernöjd!!!

För övrigt har veckan inletts med migrän... migrän... migrän... Tre dagar med den skiten... Så tröttsamt! :(
Har ju hormonmigrän... så varje gång det är "den tiden i månaden" så är det helt kört!
Trots detta har jag kämpat på med min diet och med träningen... Så jag hoppas snart den här perioden med total stopp på viktnedgången snart är över. Inte så roligt att kämpa och kämpa när man inte får nåt positivt resultat! Men som jag sagt tidigare... JAG GER INTE UPP!!! Har jag nu äntligen hittat "den rätta känslan" och motivationen igen. Så är det inget som stoppar mig!!!
I måndags fick vi äntligen vår X-box 360 också, efter lång tids väntan... Så nu ser jag fram emot att få prova mitt Zumba-spel. Ska bli roligt! Har bara inte varit läge nu med migränen och allt!
Däremot har jag tränat med gummibanden... rolig träning, som känns effektiv! Jisses, vilken träningsvärk jag har... hahahaha... men det känns bara gött! ;)

Micke har varit ledig hela veckan och i morse var han och övningskörde OCH fick ett glädjande besked... Hans lärare tycker han är redo för uppkörning i det närmaste :D Så nu måste bara halkan göras och så får han lägga på en rem med teorin... Svaga punkten ;)
Ska bli sååå jäkla gött när han har körkortet!!! Sa det till Tanja och Stoffe idag när dom körde oss till City Gross i Hyllinge:
-Snart behöver ni inte köra oss längre när vi ska storhandla!
Vilken befrielse det ska bli!!! :D

Imorgon är det dags för terminens utvecklingssamtal för dom stora grabbarna. Två dagar med enbart samtal gör att barnen får vara lediga från skolan, med hemuppgifter. Gissa om killarna är glada!? ;)
Micke tar Kennys samtal imorgon bitti och jag går med Kevin klockan 13.00.
Måste sätta mig ner och kolla igenom deras omdömen ikväll, så man har lite bättre koll... Allt sköts ju via mejl/internet nu. Så vi får logga in i ett program som heter Unikum, där står deras personliga mål, hur dom ligger till i alla ämnen och vad som krävs för att uppnå målen i varje enskilt ämne osv. osv. Inte det lättaste... Har inte riktigt lärt mig hur allt fungerar ännu. Men ska väl få kläm på det med!

Nä, nu kallar min date... Bäst att skynda sig ;)


KRAM <3



1 kommentar: