VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

tisdag 8 mars 2011

Internationella kvinnodagen...

http://sv.wikipedia.org/wiki/Internationella_kvinnodagen

Har jag som vanligt spenderat med att ta hand om mitt hem... Med god hjälp av min sambo (faktiskt!) ;) så har köket fått sig en ordentlig städning och ett lyft med tvättade fönster och nyuppsatta gardiner. Lite mer vårkänsla! Har även dammsugat, dammat och moppat resten av undervåningen också. Så en bra bit på vägen i denna storstädning får man väl säga att vi kommit!
Dagens middag blev en lättgjord men smarrig fiskgratäng med färsk timjan. Till det kokt potatis, sugarsnaps och tomat-och rödlökssallad. GOTT!


Har även festat till det med en SEMLA... Dagen till ära ;) Det är ju trots allt Fettisdagen!
Var ju inte meningen att jag skulle stoppa i mig nåt sånt här... men men...


Dessutom fick vi besök av lillasyster och Stoffe idag. Snabbvisit... Men alltid lika mysigt <3

Kvällen har ägnats åt att lyssna på årets Melodifestival-skiva, som är nyinköpt! Barnen bara älskar den och dom har sjungit och dansat loss här, så dom var helt svettiga till slut. Hahahaha... HÄRLIGT ATT SE!!! :D


Nu ska jag dock hoppa i loppelådan... Riktigt trött ikväll! Lika bra att passa på innan man blir övertrött. För då kan jag bara fetglömma att jag somnar!!! *SUCK* att man ska ha dessa jäkla sömnsvårigheter. Det tar rejält på krafterna :(


KRAM <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar