VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

tisdag 15 mars 2011

Ääääntligen....

är Desperate Housewives tebax i rutan!!! Som jag saknat mina systrar ;)
Sjunde säsongen av denna, min absoluta favoritserie, genom tiderna! *HAPPY*

Idag har varit en bra dag...
För det första är det fiiina vårlika vädret tillbaka... Iofs ganska kall vind men SOLEN skiner så härligt och man kan ju inte annat än att bli glad!!!
Var och handlade efter att barnen lämnats på fsk/skolan. Sen hade jag en tandläkartid. Första gången på länge jag går ifrån tandläkaren riktigt glad! Nöjd med jobbet och framförallt nöjd med att det inte kostade någonting idag! :D
Har haft det soft och skönt med barnen hela dagen! Sen så blev det litta städning också... En svängom med snabeldraken ;)

Vid sextiden kom Tanja och Stoffe. Jag bjöd på grönsakswok, äggnudlar, kyckling och tigerräkor, vilket var uppskattat! Sen hade vi en liten mysstund innan dom drog vidare <3

Nu är jag jättetrött! Så nu tackar jag för mig och säger natti natti!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar