VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

fredag 11 mars 2011

KLAPP PÅ AXELN.....

Vill jag ge mig själv idag!!!

GÖR INGEN ANNAN DET - FÅR JAG GÖRA DET SJÄLV ;)

Hade ju totalt tappat motivationen till att gå ner i vikt! Eller rättare sagt... INTE till att gå ner MEN till att göra nåt åt det! Vågen pendlade upp och ner hela tiden, oftast upp då tyvärr! Och jag fick aldrig riktigt tummen loss att starta nån seriös fysisk aktivitet.
Men hela denna veckan har jag varit flitig (i mina mått mätt!)... Cyklat 1-1½ mil på motionscykeln VARJE dag! Och i allmänhet rört mer på döfläsket! Sen så har jag skött matbiten på ett tillfredställande sätt. Detta gav faktiskt utdelning...
- 1,6 kg på vågen!!! :D

Nu är det f-n i mej ALLVAR!!! Vet jag sagt det förut ;) Men nu SKA jag inte ge mig!!! Klarade ju det galant tidigare, så jag vet ju att det funkar! Man måste bara hitta den där rätta känslan!!!


Fredag idag...
Kenny och Leo ska åka till mormor. Gubben jobbar natt-skifte hela helgen. Bara jag, Kevin och Engla hemma! Hoppas på en mysig och produktiv helg! Tänkte påbörja en RIKTIG vårstädning... med allt vad det innebär ;)

Önskar alla en skön helg med mycket mys och skoj!






KRAM <3

2 kommentarer:

  1. Åhhhh vad du är DUKTIG vännen! Superbra jobbat!!! Keep up the good work! Många kramar till dig!

    SvaraRadera
  2. Tack söta rara du!!! Ja, jag är verkligen glad själv. Skönt när man får en sån kickstart. Det behöver man!
    Kram tebax :)

    SvaraRadera