VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

fredag 22 april 2011

SKÄRTORSDAG - PÅSKEN INLEDD...

Idag är det då torsdagen den 21 april... skärtorsdag och startskottet på påsken!

Igår blev vi ju som sagt med bil :D Helt underbart!!! Fattar det knappt än! Så mycket nytta och frihetskänsla det kommer ge oss!
Just nu bor lilla pärlan hemma hos svärisarna. Men så fort Micke fått körkortet (vilket borde vara inom de närmsta veckorna), så hämtar vi hem vårt åk!
Igår klarades även "halkan" av... Så ett par körlektioner till, uppkörning och slutprovet. Sen är allt i hamn!

På kvällen igår kom Marcus hit för att umgås och titta på fotboll - MFF - Usch och tvi... ;)
Han hade bett mig göra min köttfärssås. Den är tydligen väääldigt omtyckt av honom och populär hos hela familjen A/M. Vilket är oerhört glädjande och smickrande! Så det gjorde jag mer än gärna! :D

Dagen idag var tänkt att ägnas åt MEGA förråds-rensning och att kasta allt vi inte ska ha där ute i en container som föreningen vi bor i skulle ta hit till området... Men än finns här ingen container :( Så vi är ganska besvikna!
I förmiddags var i alla fall jag och M iväg och storhandlade - för att täcka påskhelgen - på Coop. Och efter det gick jag alldeles själv en Väla-runda. Shoppade lite nya kläder och bijouterier inför lördagens utgång. Så kul! Hittade precis det jag önskade mig, på KappAhl. Sen blev det även en runda till H&M, för lite make up. Samt att jag köpte regnbyxor till lilla dottern. Dom hade club-dag, idag!

Kenny bakade oerhört smarriga "pizza-snurror" här idag, som vi har mumsat på!

Kvällen spenderade jag här hemma med stora grabbarna. Håret fick sig en ny färgning... så nu är man TOTAL BLACK igen! ;)
Micke och Engla var hos svärisarna/farmor och farfar och hälsade på. Därifrån fick dom med sig en stor bit varmrökt lax. MUMMA!
Leo är hemma hos min mamma, sedan i tisdags. Jag saknar honom massor! Min lille plutt <3
Men imorgon ses vi igen, när vi ska åka hem till Gamor (min mormor) för kombinerat påskfirande/födelsedagskalas. Ska bli mysigt att träffas! Hoppas alla kommer!?

Nu har klockan precis passerat midnatt... och jag är trött i tittorna... så jag tackar för mig och säger God natt och sov så gott!!!



VAD FYLLER NI HELST ERA PÅSKÄGG MED!!??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar