VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

lördag 9 april 2011

Blod, svett och tårar.....

Äh, riktigt så illa har det inte varit ;)
Men denna veckan (och förra!) har jag jobbat hårt *klappar mig själv på axeln*
VARJE dag har jag tränat... cyklat på motionscykeln, tränat styrka med mina gummiband och tom provat på Zumba :)
Blev ytterligare minus på vågen idag (tredje veckan i rad). Vilket är glädjande! Äntligen går det på rätt håll igen. Och mina ansträngningar bär frukt!!!
Idag har mamma varit och hämtat Leo och Engla. Dom ska vara hos henne hela helgen.
Jag och Micke har rivit ut allt ur klädkammaren... Den ska få sig ett lyft!  Så imorgon blir det till att handla färg och måla där inne. På söndag blir det en runda på Ikea för att köpa hyllplan och förvaring. Välbehövlig renovering. Och kul! :D
Lovar att fota allt och visa här sen...

Fredagskvällen har varit lugn och skön. God mat, Californiasteak, pommes och whiskeysås. Pendlat fram och tebax mellan datorn och tv:n. Samt pumpat ut bästa musiken: VON BENZO ur högtalarna... Det är tjääärlek det!!! <3

Nu är klockan strax efter midnatt och jag funderar skarpt på att hoppa i loppelådan... Är trött som sören och behöver krafterna till morgondagens "jobb". Men ska först ta mig en välbehövlig och skön sovmorgon. Bara att passa på när dom små juvelerna inte är hemma ;)


KRAM <3


1 kommentar:

  1. Du är så otroligt duktig vännen! Kämpar på som bara den! Det inspirerar mig att kämpa på också! Kram på dig vännen!

    SvaraRadera