VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

lördag 16 april 2011

En vecka går så fort...

Har inte uppdaterat på en vecka... och har väl egentligen inte så mycket att tillföra nu heller... hmmm...

Veckan började bra... pigg och kry... tränade på bra... njöt av det soliga vädret... Men sen, i onsdags, började jag få djävulskt ont i hela huvudet... värk överallt och jätteöm... förmodligen bihålorna!? Känner att jag har förkyldning i kroppen. Men den bryter liksom inte riktigt ut! *SUCK*
Dessutom har jag haft Leo hemma ons-fre, pga att han har ögoninflammation.

Nu är det i alla fall PÅSKLOV för barnen... I tio härliga dagar ska jag få ha mina ögonstenar hemma <3
Mjukstartar lite nu i helgen och början på veckan... Vi behöver få softa lite allihopa :) Förutom Micke då som jobbar t.o.m tisdag ;) Inte bara jag som är hängig nämligen. Alla barnen, utom Engla är förkylda :(
Senare i veckan, samt nästa helg blir det dock, förhoppningsvis, massa roligheter och aktiviteter!

På måndag morgon kommer Tanja och Stoffe hem, efter två veckor i Thailand. Lääängtar!!! Saknar dom massor! Så på måndag eller tisdag kväll blir det myyys DE LUXE med dom <3<3

Ikväll blir det hemmagjorda burgare, sällskapsspel och film; Alice i underlandet, förmodar jag!?
Njuuuter så av att ha mina underbara ungar hemma <3<3<3<3



LÖÖÖVE...
Hugs <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar