VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

måndag 27 februari 2012

SJUKSTUGAN . . .

Fyyy va surt, säger jag bara!!!
Hela jäkla sportlovet gick och vi låg här hemma hela familjen och var jättedåliga i influensan!!!
Kraftigt förkylda, hostiga och febriga, hela bunten!
Idag var Kevin tillbaks i skolan. Kenny ska gå imorgon och dom små får gå på onsdag. Mjukstartar lite ;) Ingen feber i sikte längre. Men förkylningen hänger kvar.
Jag och M känner oss fortfarande inte riktigt bra :/ Barnen har tagit det bättre än oss!
Och jag tio gånger bättre än sambon som förstås varit döende :P *ironi*

Har varken haft ork eller lust att blogga... därav torkan!
Men ska skärpa till mig nu igen!

Kan säga som så... Denna (nyss inköpta) medicinlåda kom väl till användning i alla fall!!!



Simma lugnt <3

1 kommentar:

  1. Ååh... <3 så jobbigt, på sportlovet o allt.. :/
    Hör av dig när du känner dig kry nog att träffas, så kan jag maila alla lediga dagar, vill så gärna träffa dig <3
    kram

    SvaraRadera