VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

fredag 3 februari 2012

80-TALS NOSTALGITRIPP . . .


Hade bänkat mig i soffan med småttingarna för att kolla på The voice. Men i pausen flippade jag över till tv 2 och jisses vilken nostalgitripp jag bjöds på!!!
OKEJ - 80-talets största poptidning. En film om just tidningen OKEJ! Minnena!!! Musiken!!!
Alla ni som varit med om denna underbara era och som missade programmet... Det går i repris... På söndag... SE DET!!!


Nu ska jag ta och natta två små hjärtegryn. M jobbar. Kenny sover över hos en kompis. Kevin är ute... På fritidsgården, är det sagt. Väntas hem snart!
Han bytade tröja och sprajade på sig parfym innan han gick ut.
Undras om man behöver vara orolig!!?? ;) *fniss*

Ska strax bädda ner mig i min goa säng och glo lite på tv, innan jag _förhoppningsvis_ somnar gott!!!

NATTI VÄRLDEN!

1 kommentar:

  1. Hade totalt missat den. Men såg att du och även några andra kompisar skrev om den. Så nu ska vi spela in reprisen på söndag. Det får man bara inte missa. Jag älskar 80-talsmusik.
    Ha en trevlig helg.
    Kram på dig vännen! <3

    SvaraRadera