VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

söndag 5 februari 2012

MIGRÄNANFALL!!??

Igår var ingen rolig dag...
Befarar att även Leo nu fått uppleva sitt första migränanfall :(
Både jag och barnens pappa lider av migrän. Dom två äldsta barnen har också haft sina perioder med kraftig huvudvärk och migränanfall.
Dom säger ju att det är 50% risk att barnen får det om båda föräldrarna har det!
Och som sagt igår började Leo klaga över huvudvärk på förmiddagen. Sen strax efter lunch så kräktes han. Trots smärtstillande släppte inte huvudvärken och han kräktes ytterligare en gång. Tjugo över sex i morse kom han in till oss och då hade han fortfarande ont.
Nu äntligen verkar det i alla fall ha släppt!
Man blir så jäkla ledsen och känner sig så maktlös när barnen råkar ut för sånt här! Särskilt när man vet vilket helvete migrän är!!!

Min fina älskade kille <3

 
Igår var det ju även Melodifestival-premiär för i år. Ja jisses, vad ska man säga!? ;)
Men faktisk var det två riktigt bra låtar som gick vidare!!!
Loreen med Euphoria och Dead by april med Mystery.
Resten var typ rena skämtet!!!

Just nu har jag precis satt in en köttfärslimpa med bacon i ugnen. Till den blir det kokt potatis och grädd/champinjonsås. Ska bli mumma! Längesen vi hade köttfärslimpa!!!

Ikväll väntar jag hit mamma och lillasyster för lite mys <3

Hoppas alla haft en bra vecka! Och att den nya veckan blir än bättre!

KRAM <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar