VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

söndag 20 november 2011

STÄDAT . . . CHECK . . .

Äntligen fick jag städat mitt hem idag! Hela nedervåningen fixad!
Har inte orkat med nåt på hela veckan, så här såg ju inte så kul ut. Men nu är det gjort! Skönt!

Fick hem mina två juveler också, som tillbringat helgen hos min mamma.
Engla hade ju varit iväg med mormor och blivit klippt hon med. Stolt som en tupp var hon nu när hon har längre hår än mamma ;)
Vet ni vad gullungen sa till mig: Mamma, du liknar Rapunsel! Hahaha... så söt <3
Hon refererade till slutet av filmen Trassel. Där prinsen skär av Rapunsels hår. Lite samma frisyr har ju jag nu ;)

Mamma och lillasyster Tanja spenderade eftermiddagen här hos oss. Lika mysigt alltid!!! Blev lite mat och kaffedrickande. Och lite planering och snack om stundande julen. Iofs en lite dryg månad dit. Men tiden går ju så fort nu!
Nästa söndag är det första advent. Dags att börja rota i jullådorna ute i förrådet, efter adventsstakar och julgardiner!

Jaha, så var denna veckan till ända...
Imorgon blir det nya färska tag... Ska börja köra lite lätt träning. Måste komma igång igen! Har ju inte blivit något av den varan nu när man varit så himla förkyld. Har trots det lyckats få minus på vågen, två veckor i rad nu. Så får vara glad ändå!

Fina teckningen jag fick av dottern, när hon kom hem idag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar