VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

lördag 19 november 2011

DEEP CHERRY BLACK . . .

... så heter min nya hårfärg. Var och klippte mig hos Madde igår. Hon var jätteduktig och jag blev grymt nöjd! Roligt att prova nån ny! Har ju gått till samma frisör i hela mitt liv typ ;)
Och så idag färgade jag håret här hemma. Blev superbra det med!
Ska bara vänja mig vid denna korta frisyren nu! Har ju haft den tidigare. Men det är bara det att jag har så himla tjockt hår + att det är självlockigt. Så när man klipper av det så blir det värsta kryllbollen på huvudet ;) hahahahaha...

Fick hem tre jackor igår, som jag beställt till mig själv! Alla tre passade perfekt och var snygga så jag blev jätteglad! Att dom sen inte kostade mer än en tusing, alla tre tillsammans var ju en go bonus ;) Så nu har jag höst/vinterjackor så jag klarar mig!!!

Engla och Kevin är hemma hos mormor denna helgen. Vi andra har precis haft lite myspys då vi doppat färsk frukt i smält choklad. MUMS!
Nu ska vi avrunda denna lördagskväll med att titta på sista Harry Potter-filmen: Dödsrelikerna del 2.

Förkylningen biter sig fast här i familjen...
M blev ju som sagt riktigt dålig och fick stanna hemma från jobb hela förra helgen. Engla var också kass och hade feber och snuva. Alla killarna blev också mer eller mindre förkylda och hostiga. Men jag, jag är fortfarande kass. Nästan två veckor nu! Blä!!! Varför ska det vara så in i h**vetes seeegt!!?? Tar så på krafterna att gå och vara halvdålig hela tiden!
Hoppas i alla fall att det ska börja ge med sig snart så man får kraft till att göra nåt vettigt! Hatar att gå så här på halvfart. Men har tyvärr inte ork till mer!

Önskar alla en skön lördagkväll och fortsättning på denna helgen!

KRAM <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar