VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

tisdag 22 november 2011

EN PANIKARTAD START PÅ DAGEN . . .

Dagen startade lite panikartat... med att jag försov mig! 45 minuter! Händer typ aldrig! Men men... fick hasta med allt... Lyckades ändå få upp, få i frukost och iväg fyra trötta och smått virriga ungar i tid! ;)



I förmiddags var jag på utvecklingssamtal med Engla på förskolan. Vi kom överens om att hon ska börja, med start nästa vecka, att gå tisdag - torsdag 8.30 -13.30, istället för som nu, alla dagar 8.00 - 11.00.
Tror det blir bättre för henne! Hon får lite mer utav dagarna och missar inte det som görs på eftermiddagen + att hon får delta vid måltiderna. Även jag får ju chansen att få ut lite mer av dagarna nu.Vilket varit omöjligt innan! Vad hinner man på tre timmar liksom!?
För övrigt var allt bra! Hon är en snäll, duktig och kreativ tös, som smälter bra in i gruppen <3

Till middag idag hade jag planerat nudlar med wokade grönsaker och sweetchili-marinerade tigerräkor. Det är ju sååå gott! Micke var inne i två olika affärer, på vägen hem från jobb och letade räkor... men kammade noll :(
Så det fick helt enkelt bli kyckling till istället. Inte fy skam det heller iofs ;)

Imorgon har barnen studiedag :D
Dom små fick vara uppe lite längre än vanligt och fick sen titta film (istället för sagoläsning) när dom lade sig. Vilket dom tycker är sååå mysigt!
Och vi andra har spenderat kvällen framför dumburken, bl.a såg vi Desperate housewives, tidigare ikväll!

Imorgon hoppas jag på en liten sovmorgon kanske ;) Och en mysig dag med kidsen förståss <3


TJINGELING!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar