VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

onsdag 30 november 2011

SISTA DAGEN PÅ DENNA MÅNADEN . . .

Shit! November redan slut!!! Imorgon... december!!! Sista månaden på detta året! Rysligt vad tiden springer iväg!!!
Men nu har vi iofs en mysig tid att se fram emot :) Det brukar ju alltid julmånaden vara!

Har mått ganska dåligt dom sista dagarna. Dieten börjar ta ut sin rätt! Mår ganska kymigt när man jämt går hungrig. Blir ganska yr och svimfärdig i mellanåt :( Tre dagar med migrän... "den tiden i månaden"... + att jag dragit på mig supermycket vätska i kroppen. Mina fingrar är så svullna att jag har svårt att böja dom. Det värker som fasen! Allt detta gör ju inte saken bättre! Men men... det var ju inte därför jag skulle skriva! Jäkla klagande jämt ;)

Igår kom i alla fall Tanja och Stoffe hit. Längesen!!! Så det var riktigt kul :D Vi åt middag och sen bara mös och umgicks <3

Galna, älskade, underbara människor <3<3
Tjääärlek!!!


I och med att det inte blev nåt skivköp/signering i lördags så hade lillasyster med sig en tiiidig julklapp till mig! Gissa vad!!??

TUSEN TACK!!! Du är bäst!!! <3

Hela förmiddagen spenderade jag och M på Ikea. Blev först frulle där. Sen shopping :D
Vi hade gott om tid på oss idag eftersom Engla var iväg med förskolan på Stadsteatern. Så vi kunde ta allt i lugn och ro, utan stress! Skönt! 

Resten av dagen har varit lugn och mest innehållit dom vanliga rutin-grejerna, som utförs varje dag... Städning, läxläsning, middagsbestyr och sånt spännande :P 
Efter kvällsmat och nattning så blev det soffmys och Grey`s på tv:n. Jisses, vilket spännande avsnitt! Dock sista för säsongen *SNYFT*

Nu är klockan mycket och jag ska dyka rakt ner i loppelådan... så god natt på er allesammans!!!

KRAM <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar