VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

måndag 21 november 2011

NU BESTÄMMER JAG ATT . . .

... jag INTE är dålig längre!!! ;)

Nu är det jag som tar kontroll! Denna jäkla förkylning har härjat med mig vad den ska! Nu tänker jag helt sonika ignorera den!
Kanske inte riktigt så lätt... MEN jag försöker allt vad jag kan!
Pallar inte gå här som en zombie längre!!!

Rörde på denna försoffade kropp rejält idag, om man jämför med vad jag gjort på ett bra tag nu, vill säga!
Blev en morgonpromenad och en kvällspromenad med 1,7 mils motionscykling däremellan. Det får man väl va nöjd med, eller!?

För övrigt har dagen inte bjudit på mer än dom alldeles vanliga vardagsrutinerna här hemma... dvs. lämna/hämta barn, disk, matlagning, läxläsning osv.

Precis kollat ett avsnitt CSI och nu kallar väl snart sängen!

GOOD NIGHT!
SLEEP TIGHT!
DON`T LET THE BEDBUGS BITE!


Dagens middag: Tonfisksallad - till mig.
Gratinerad ugnsfalukorv och potatismos - till resten av familjen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar