VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

måndag 1 augusti 2011

Sommaren regnar bort . . . och jag med den . . .






Jeeesus vad tiden sprungit iväg!!!
Idag är det måndagen den 1:e augusti = NY MÅNAD! Vart blev juli av!!!???
Micke började jobba idag igen...  fyra veckors semester till ända!
Denna sommaren har till största del varit en besvikelse! Dels för att jag hade så höga förväntningar och förhoppningar... som inte infriats! Dels för att vädret varit under all kritik!!! Sommaren har mer eller mindre regnat bort. Och de dagar som varit s.k "fina", då har det varit så kvavt och kvalmigt så man nästan spytt!
Med tanke på att jag är jättekänslig för väderväxlingar, lågtryck/högtryck, åskväder etc. så har jag minst sagt mått pyton stora delar av sommaren. Framför allt nu under juli månad. Så jäkla trist!!! :(
Har levt med daglig huvudvärk och många migränattacker. Har även haft ont i större delen av kroppen samt alla leder. Det fysiska har påverkat det psykiska... och så är ekorrhjulet igång!
Så de sista dagarna har gått i grubbleriets tecken... Och ångesten gör sig påmind igen... *suck*
Vill ju göra så mycket mer... Vill FÅ UT så mycket mer av denna sommar!!!
Samtidigt börjar jag längta nåt otroligt efter att vardagen ska göra sin come back här hos oss... så man får gå tillbaka till rutinerna! Det är då JAG funkar bäst och det är då familjen och livet i allmänhet känns/fungerar bäst! Lääängtar efter att få ta tag i mitt eget liv (hur skrämmande det än är!). Att få börja göra nåt... för MIG... för MIN SKULL!!! Kommer må så mycket bättre då!!!

Usch, så deppigt detta inlägg blev då ;)
Nu låter det som att allt är/har varit, bara skit! Men så är det naturligtvis inte!!!
Sommaren, barnens lov, Mickes semester har naturligtvis bjudit på roligheter och en massa mys också <3
Vi har ju tex. haft 40-årsfest. Firat 1, 2, 3... födelsedagar till, under juli månad. Så snyggt vi samlat det va!!?? ;) m.m
Dessutom har jag och min faster börjat planera/förbereda vår numera, utbyggda LOPPIS. Ska bli sååå kul att komma igång med den igen!!!

Så nu blir det till att ta sig i kragen... Lägga gammalt och trist bakom sig. Svälja besvikelserna och blicka framåt... mot en höst FULL AV MÖJLIGHETER!!! eller hur!!??


LÖÖÖVE to all of U <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar