VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

tisdag 23 augusti 2011

SJUKSTUGA OCH SKOLSTART . . .

Har uppdaterat dåligt sista tiden... Men det beror på att jag för en vecka sedan åkte på världens förkylning!
Den hänger sig fortfarande kvar som en igel och jag kan säga att det börjar verkligen ta musten ur mig nu :(
I torsdags morse, när barnen skulle tillbaka till skolan/fsk. efter sommarlovet, vaknade jag med feber. Som tur var så va M ledig från jobb. Jag fick snällt stanna hemma och han följa barnen. Det sved i mamma-hjärtat, kan jag säga! Men seg och envis som jag är ;) lät jag inte barnen gå iväg utan att jag fick fota dom först. Hahaha...
Så här såg dom ut första skoldagen, H.T 2011...

Lilla förskoletjejen <3 Sista året nu ju!

Försteklickaren <3

Mina två högstadiekillar <3<3

Som sagt, sista veckan har mest handlat om halsont, feber, nästäppa, hosta och huvudvärk, för min del...
Hoppas snart skiten ger med sig. Så jag kan börja ta itu med ALLT jag ska!
Har ju så många planer nu... Men måste naturligtvis ha orken att ta tag i dem!
Ser verkligen med glädje fram emot min "nystart" el. "omstart" (om man så vill) i livet! 
Allt känns spännande och möjligt på något sätt! Det är ju bara jag själv som kan begränsa mig... Och det tänker jag inte tillåta!!! Jag ska slåss för det JAG VILL! Och kämpa tappert!
Vad jag än gör och vart det än bär mig... så kan det bara bli bra!!!
Eller hur!? ;)

POZZ o KRAM <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar