VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

fredag 5 augusti 2011

Ont i mammahjärtat . . .

Idag sved det extra i hjärtat när jag lämnade ifrån mig barnen... Varken Engla eller Leo var jättesugna på att åka till mormor. Dock vet jag att det går över så fort dom är där ;) Men ändå jobbigt!
Barnen har varit iväg mycket, hit och dit, senaste tiden. De har varit hos mormor, moster, gammelfaster, kompisar etc. Så nu saknar jag verkligen att vi är tillsammans allihopa och får mysa!!!
Men anledningen till att mina små hjärtan spenderar denna helgen hos sin mormor är att vi imorgon ska anordna en alldeles speciell fest för våra bästa vänner! Lite hemlig är den dock ;) Men det ska bli skitroligt och ganska spännande, med en del överraskningar!!!

Idag är skitvädret tillbaka :( Men veckan har annars bjudit på fint väder :D
Leo och Kenny har varit hos min faster, Lotta och levt campingliv... med två nätter i tält och matlagning på stormkök. Roligt, spännande och lärorikt för dom!
Igår var jag, Kevin, Engla och mamma på stranden. Måste erkänna_Hur grymt pinsamt det än är!_ att det var första strandbesöket för mig, i år! :O
Men supermysigt hade vi... med picknick, glassätande, sol och havsbad <3
Bea med familj kom också dit, lite senare, och joinade oss. Jättekul!!!







Nu väntar jag och Kenny bara hem, storebror Kekke, så ska jag laga en go middag och redigt fredagsmysa med mina stora grabbar!


HA DET BÄST!!! KRAAAM <3

4 kommentarer:

  1. Ha en trevlig helg! Och en superfin bild på dig vännen! Många kramar till dig! <3

    SvaraRadera
  2. Tack söta du <3
    Önskar er en fin helg med!!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack underbara du <3
    *saknar* Höras snart!?
    Bamsekram

    SvaraRadera