VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

tisdag 24 maj 2011

Utebliven uppdatering...

Har lovat en uppdatering från sista tiden men den har inte blivit av! Skulle skrivit i går kväll. Men hade besök av min faster ända till klockan elva. Så jag pallade inte efter det!
Idag har jag varit jättetrött och seg och haft huvudvärk. Så första halvan av dagen var definitivt ingen hit!
Kenny ville göra middag här idag... sagt och gjort... det bjöds på köttfärssås och makaroner :)
Själv åt jag en tonfisksallad.

Såg fram emot en folkfest iom derbymatchen mellan MFF - HIF. Men den slutade i total skandal! (Läs mer i mitt tidigare inlägg). Så jäkla trist att det finns några få rötägg som ska få fördärva för så många andra!!! :(

Nu har jag precis stått och gräddat pannkakor inför Leos skolutflykt imorgon :)
Men nu kallar banne mej sängen...
Så GOD NATT på er allesammans och sov så gott!!!




Min lille kock :D

Barnen nöjda och glada <3

Min tonfisksallad. MUMS! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar