VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

söndag 29 maj 2011

MORS DAG.....

Då mammorna kom till var tanken ganska klar... En mamma har nåt i sej som ingen annan har. Hon ger dej all sin omsorg försöker att förstå i alla livets väder hon är att lita på. Och därför kära mamma om frågan ställdes nu... vem är den bästa mamman? Jo svaret det är DU <3 


Blev väckt i morse av hela min familj <3
Fick fina paket och teckningar av barnen!
Sen frukost :)

Kärlek och uppskattning från barnen är det bästa jag som mamma kan få!
 
För övrigt har det varit en lugn och skön dag, där vi bara umgåtts och mått bra! Kevin åkte iväg några timmar för att besöka mormor :) Micke lagade god Gulasch till middag. Jag tog en eftermiddags-tupplur *Skönt*
Sen så kom min pappa och lillasyster på besök. Trevligt! Har inte träffat dom på evigheter...
Blev kaffe och snicksnack... Samt lite X-box-spelande ;)

Har precis kollat Big brother och nu är det strax dax att hoppa i loppelådan...






Underbara teckningen från min lille Leo. Får ju mammahjärtat att smälta!

Fiiina väskan som Kenny gjort till mig i syslöjden! Blev så glad och stolt över min duktiga son!

Fick dessutom söta värmeljuslyktor som nu pryder vardagsrumsfönstret så fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar