VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

söndag 22 maj 2011

UPP SOM EN SOL OCH NER SOM EN PANNKAKA... OCH SEN SAKTA MEN SÄKERT UPP IGEN...

NU är jag tillbaka!
Efter en lååång berg och-dalbanetur i mitt liv, som kulminerat och gjort att jag mått fruktansvärt dåligt den sista tiden!
Livet är bra förunderligt... Hur gärna man än vill och hur goda intentioner alla parter än har så blir det ändå inte alltid riktigt som man vill!
Men nu har en liten ljusning börjat skymta... en dörr har öppnats. Och det känns bra!
Gäller bara att jobba hårt för det man vill ha och ibland även offra sig...
Vart detta leder har jag faktiskt ingen aning om! MEN som sagt, det känns bra eller i alla fall mycket bättre just nu! Jag har framfört min mening och min syn på saken... Nu ligger bollen hos andra parten och senare, förhoppningsvis, hos oss gemensamt!

Hade varit skönt att få skriva av sig ORDENTLIGT! Men som jag tidigare sagt... så håller jag gärna outredda saker privat. Kan bli så fel annars!

Har ändå hänt en del positiva och roliga saker de sista veckorna... Så jag ska snarast uppdatera lite i skrift och bild!
Känner mig mer aktiv och sugen på att hitta på saker... Vädret är underbart! Vårsolen får alla på bättre humör... Det märks!
Barnen ser man knappast skymten av längre ;) Dom spenderar typ all vaken tid utomhus. Hahaha... Men det är bara härligt!

Nu är det i alla fall dags att nanna... är supertrött! Höll på att somna i soffan redan tidigare ikväll!


KRAM <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar