VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

måndag 23 maj 2011

Motionscyklat...

Precis cyklat 1½ mil och det var väldans skönt! :D
Stackars motionscykeln har ju stått och dammat igen de sista veckorna!
Tror helt enkelt jag tog i för bra!? Från att mer eller mindre inte ha tränat alls i mitt vuxna liv till att träna fem dagar i veckan... det blev too much!!! Jag hade till slut ingen ork att genomföra mina pass :(
Så nu ska jag ta tag i det hela igen... MEN göra det med måtta ;)
Måste lära mig att lyssna på min kropp!

Dessutom har jag slutit en deal med mina stora grabbar:
INGET godis, choklad, chips, kakor etc. fram tills sommarlovet börjar... dvs. 3 veckor.
Får se hur det går ;)
Jag SKA i alla fall klara det, har jag gett mig fasen på!!!
Gäller bara att övertyga sig själv om att det är JAG som bestämmer, JAG som styr!!!
Helt enkelt måste man överlista sin egen hjärna!!!

Har dessutom blivit erbjuden en rejäl "morot" om jag klarar det... en som jag har svårt att motstå ;)
Berättar mer sen!


Nu är det strax dags att hämta lilla sessan på förskolan...
Men återkommer ikväll med en uppdatering!


Tjingeling!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar