VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

söndag 14 oktober 2012

SÖNDAGSKVÄLL I TV-SOFFAN . . .


Soffmyser med stora grabbarna framför tv:n. Söndagskvällar bjuder på Solsidan och Hellenius hörna på fyran. Följt av Partaj på femman. Riktig rolig och underhållande tv-kväll.

Har haft småttingarna hemma hela veckan pga förkylning. Men imorgon är det dags för dom att gå till skolan igen. Det behövs kan jag säga... duktigt rastlösa vid det här laget! ;)
Ska bara få dom att somna här ikväll först! Lite ur rutinerna för tillfället! :/

Gubben är också dunderförkyld (ligger däckad här i soffan efter en jobbehelg!).
Och _jävla tjatande_ jag är fortfarande inte bra än!
Pallar inte tänka på det längre!!! Tänker bara försöka förtränga dessa sista veckor!

Stora killarna har spenderat helgen inne i stan. Varit på simhallen och badat och sovit över hos mormor. Hälsat på gammelmormor och passat på att bli bjudna på go middag! ;)
Jag och småttingarna har bara softat här hemma!

Nu ser jag fram emot en ny vecka med nya tag...


Kvällens mamma/dotter-aktivitet <3

3 kommentarer:

  1. Hej vännen! Hoppas ni blir av med de där hemska bacillerna en gång för alla. Så ni kan få nya krafter!
    Vad mysigt med lite mamma/dotter aktiviteter.
    Ha det så bra!
    Kramar!!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Va härligt att ha dig tillbaks på Fejjan! Äntligen lite action där igen ;)
    Härligt med dina bloggar!!! Ska följa dom båda två!
    Läste ditt inlägg om nagellack idag och kan säga att även jag lärde mig lite nytt ;)
    Vad säger nu experten om mor och dotterns naglar då... får dom godkänt!!?? *fniss*
    KRAM <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha du är ju bara för härlig vännen! Vad roligt att du följer mina bloggar! Jag är absolut ingen expert utan håller på och lär mig massor med nytt från de som kan och vet. Men jag tycker ni absolut är godkända!! Superfint blev det!
      Många kramar!! <3

      Radera