VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

söndag 7 oktober 2012

DUBBELT FÖDELSEDAGSFIRANDE . . .


I torsdags blev jag ju 35 bast! Närmre 40 än 30 upplyste min syster mig snabbt om ;)
Igår fyllde näst äldste sonen 14.
Det firade vi med en gemensam födelsedagsfest!
Gästerna bjöds på Italiensk pastagratäng och nybakat ciabatta-bröd samt sallad. Och sen blev det kaffe, cheesecake och kladdkakemuffins.
En riktigt trevlig och mysig kväll med glada, goa människor!!!


 Nyvaken fölsegris får paket!

 Fina filten och kudden som sonen bl.a fick!

 Min stilige 14-åring <3

 En utav mina presenter. Underbar doft som jag varmt kan rekommendera!





2 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott till dig vännen!
    Vilken fin parfym du fick. Armani har fina dofter. Maken har den där Code för herrar och den är underbar. Jag har haft en annan Armani doft tidigare och den var också så härlig.
    Hoppas du har frisknat till nu.
    Ha det så bra!
    Grattiskramar i massor! <3

    SvaraRadera
  2. TACK! :D
    Ja, visst fick jag!!!
    Ingen bättring i sikte... pallar f-n inte mer nu!!! Tröttare än tröttast! :( Och nu är småttingarna dåliga med!
    Hoppas allt är bra med dig!?
    KRAM <3

    SvaraRadera