VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

fredag 2 mars 2012

VÅRKÄNSLOR . . .


Jag sträcker mig inte så långt som vissa... och säger att det redan är VÅR!
Nä nä nä... inte i dessa influensatider och  med detta svängiga väder. Minusgrader ena dagen, plus nästa. Storm och regn. Sen sol... än så länge kan allt hända!
Men en dag som denna... Med blå himmel och en underbart, starkt lysande sol måste man ju i alla fall få känna, drömma och fantisera lite, eller!? ;)

Har i alla fall börjat ordna lite av dotterns vår-och sommarkläder.
Säger bara MOLO... det är kärlek det!!! <3
Är ju lite tosig av mig och fastnar för vissa print och köper då på mig en massa olika plagg av just det!
Här kommer lite smakprov...








 MOLO: Rabbit/rose & Floss Stripe

MOLO: Poppy & Anti freeze dot




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar