VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

torsdag 8 mars 2012

LÖNT LIKSOM . . .

Snöat hela natten och morgonen... Nu plusgrader och bara BLASK!!!
Hur lönt var det liksom!!?? :/


Nä, usch och fy... Nu är jag gnällig! Men va f-n. Vill inte ha mer sån skit nu... Vill känna att vi går åt rätt håll, dvs. närmar oss VÅREN!!!
Fast lite kul är det ju ändå... Kan inte låta bli att skratta gott åt alla dom som redan har deklarerat att våren är här!!! ;) Bara för att temperaturen stiger några grader och solen lyser så är det INTE vår!!!
Ska kommas ihåg att förra året hade vi frostnätter en bra bit in i april. Så än är det för tidigt att ropa HEJ!!!

Förkylningen biter sig fast här :( Både jag och Kenny är kassa fortfarande!
Igår kväll och i morse hade jag dessutom ont i halsen och örat :O
Skulle bara fattats att man åkte på nåt ytterligare!!!

Igår var faster Lotta här på besök <3
Hon hade lämnat sin minsting kisse hos veterinären och skulle själv till läkarstationen här i vår håla. Så efter det kom hon hit! Blev kaffe & fika och massa härligt snack i några timmar.

Fick även städat lite här igår. Jisses som här såg (ser) ut! Har inte blivit mycket gjort dom senaste två veckorna. Så det var helt enkelt ett MÅSTE!
Har knappt nån ork, fortfarande. Så gubben fick dra det tyngsta lasset. Men det fixar han ju galant! Jag deligerar och han gör!!! Hahahahaha... Bra fördelning ;)

Ska strax hämta Leo på skolan. Sen får vi se vad dagen erbjuder...


TJINGELING!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar