VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

lördag 3 mars 2012

FEEEST @ L8


Ikväll vankas lite födelsedagsfest hos min kära faster som fyllde år i torsdags.
Ska bli najs att umgås med ett litet gäng härliga människor :D
Skönt att komma iväg lite, bara jag och M! Få lite egen/vuxentid!
Kan inte skryta med att jag mår speciellt bra, tyvärr! Men ska jag ändå må skit så kan jag ju lika bra göra det på ett trevligt ställe ;)




Har precis utfodrat mina stora pågar med deras önskemål för dagen... Pastasallad!
Har bunkrat upp med chips och läsk, så att dom ska klara kvällen!




Nu blir det en dusch. Sen försöka göra något åt ett fejs som ser hemskt (läs: hemskare) ut efter två veckors kraftig förkylning! GOOD LUCK säger jag bara :P


Ha en underbar lördag alla fina <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar